نسخه جدید «همراه بانک» صادرات ایران آمد

به گزارش «نبض‌بانک»؛

​نسخه جدید ١.٧ اندروید و ios نرم‌افزار جدید همراه‌بانک صادرات ایران با تغییر و اصلاح ١٧ قابلیت مهم برای سهولت بیشتر کاربران و مشتریان بانک منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، همراه بانک صادرات ایران به عنوان یکی از مهمترین درگاه‌های مورد استفاده مشتریان برای دریافت خدمات غیر حضوری است که خدمات متنوعی را از جمله ارائه صورت‌حساب ارزی و ریالی، انتقال وجه درون و بین بانکی، کارت به کارت، پرداخت اقساط و قبوض، خدمات چک، ارتباط همه‌جانبه بر بستر پیامک و اینترنت ارائه گزارش‌های مختلف از تراکنش‌ها و فهرست مختلفی از خدمات در خصوص شعب، اعلام نرخ ارز، شماره شبای حساب‌های سپهری و … را به صورت لحظه‌ای به مشتریان بانک صادرات ایران ارائه می‌دهد.

با انتشار نسخه جدید ١.٧ اندروید و ios نرم‌افزار جدید همراه‌بانک صادرات ایران، ١٧ تغییر و اصلاح جدید در این نرم‌افزار ایجاد شده و دسترسی به خدمات بانکداری الکترونیک را آسان‌تر کرده است.

افزودن سرویس‌های «انتقال وجه دسته‌ای»، «انتقال وجه دسته‌ای پایا»، «دستور پرداخت (ایجاد، ویرایش و حذف)»، «درخواست صدور دسته چک»، «استعلام درخواست صدور دسته چک»، «بازنشانی خودکار رمز دوم پویا»، «امکان فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی رمز اول و دوم پویای کارت»، «افزودن سرویس اتصال و قطع اتصال حساب به کارت و تعیین حساب پیش فرض کارت»، «امکان تمدید کارت خرید امن اینترنتی»، «سرویس رنگ‌بندی نمایش وضعیت چک»، «بهبود عملکرد دکمه برگشت در نرم‌افزار»، «امکان مرتب‌سازی فهرست حساب‌ها»، «امکان استعلام شماره شبا به وسیله شماره کارت»، «ورود با اثرانگشت به محض بازکردن نرم‌افزار»، «نمایش شرح تغییرات جدید قبل از اولین ورود به نرم‌افزار» و «مناسب‌سازی نمایش بسیاری از پیام‌ها» مهمترین تغییرات نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران است.

برای نصب نسخه ١.٧ اندروید و ios نرم‌افزار همراه‌بانک صادرات ایران ضروری است تا نسخه قبلی از تلفن همراه هوشمند حذف شود. این نسخه جدید را با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir نصب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا