با ۵ اپلیکیشن برتر قفل حریم شخصی برای آندروید آشنا شوید

محافظت از داده‌ها و برنامه‌های نصب شده در اسمارت‌فون‌ها یکی از چالش‌هایی است که این روزها بسیار با آن درگیر هستیم. برای حفظ و امنیت این برنامه‌ها راه‌های مختلفی وجود دارد، یکی از این روش‌ها استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که با آن‌ها می‌توانید روی برنامه‌های گوشی خود قفل گذاشته یا اطلاعات را از دید دیگران مخفی کنید. با نبض فناوری همراه باشید تا به شما ۵ اپلیکیشن برتر قفل گوشی را معرفی کنیم که با آن‌ها می‌توانید به راحتی مانع دسترسی افراد غیرمجاز به برنامه‌ها و اطلاعات شخصی خود شوید.

AppLock

این برنامه یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن برای قفل گوشی است. برنامه Applock که توسط شرکت DoMobile Lab  ساخته شده است در حال حاضر در سراسر دنیا بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر دارد و از ۵۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. در این برنامه شما می‌توانید به جز قفل کردن تصاویر و ویدیوها، تماس‌های ورودی، عملکردهای متنوع سیستم مانند بلوتوث یا حذف کردن برنامه را هم قفل کنید. همچنین برای قفل برنامه از چند روش رمز عبور، اثر انگشت و رسم الگو می‌توانید استفاده کنید. این برنامه قفل برنامه‌ها از رابط کاربری خوبی برخوردار بوده و شما به تم‌های جذاب برای شخصی سازی پس زمینه و .. دسترسی دارید. گفتنی است که برای می‌توانید برای قفل شدن صفحه در زمان مشخص برنامه‌ریزی داشته باشید.  Applock را رایگان از کافه‌بازار یا گوگل‌پلی دانلود کنید اما برای فعال کردن قابلیت‌های بیشتر و حذف تبلیغات آن باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.

Keepsafe Photo Vault: Hide Private Photos & Videos

در برنامه مخفی‌سازی تصاویر و ویدئوها شما قادر به مخفی کردن عکس‌ها و ویدیوها به صورت دستی هستید. به این صورت که برنامه را باز کرده و به تب تصاویر و ویدیوها رفته، گزینه unhide را انتخاب کنید و تصاویر موردنظر را مخفی کنید. تاکنون بیش از ۵ میلیون کاربر در سراسر جهان از این برنامه امنیتی استفاده کرده‌اند. رابط کاربری ساده این برنامه اندرویدی آن را به یکی از برنامه‌های محبوب تبدیل کرده است. با استفاده از اپلیکیشن قفل Keepsafe   می‌توانید برنامه‌هایی را که برای بچه‌ها نامناسب است را قفل کرده یا از لیست اپ‌ها حذف کنید. همچنین این برنامه مانع از انجام واکنش‌های غیرمجاز از طریق اکانت گوگل شما می‌شود. این برنامه را رایگان از استورهای معتبر دانلود کنید.

SpSoft AppLock

با این اپلیکیشن هم مانند برنامه‌های مشابه می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی خود را مخفی کنید یا تعدادی از آن‌ها را در یک فولدر قرار داده و سپس پوشه موردنظر را قفل کنید. اگر فردی قصد ورود بدون اجازه به گوشی شما را داشته باشد از او عکس سلفی می‌گیرد. در حال حاضر این برنامه از ۳۰ زبان مختلف دنیا پشتیبانی می‌کند. این برنامه حتی در برابر تغییراتی چون قفل شدن صفحه یا تغییر حالت فیزیکی گوشی نیز از برنامه ثبت شده محافظت خواهد کرد. اپلیکشن SpSoft   را به صورت رایگان از گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

Hide Pictures & Videos – Vaulty

این برنامه اندرویدی را که می‌توانید به صورت رایگان از گوگل‌پلی و کافه بازار دانلود کنید توسط شرکت Squid Tooth LLC ساخته شده است. فایل‌هایی که با این برنامه قفل می‌کنید از اپلیکیشن‌های دیگر مانند فایل منیجر و گالری قابل دسترسی نیست، از همین رو درون خود اپلیکیشن  Vaulty  یک گالری و ویدئو‌پلیر برای دیدن فایل‌های پنهان وجود دارد. این برنامه برای قفل برنامه و فایل‌ها فقط از پسورد و پین استفاده می‌کند. این برنامه در گوگل‌پلی امتیاز ۵ کسب کرده است.

Secure Gallery

یکی دیگر از برنامه‌ها برای قفل گوشی، اپلیکیشن Secure Gallery است که از رابط کاربری خوبی برخوردار است و کار با آن را برای همه رده‌های سنی آسان می‌کند. در این برنامه هم مانند اپلیکیشن‌های مشابه شما قادر هستید تا عکس و ویدئوها، برنامه‌های خاص را از دید بقیه پنهان کنید. برای گالری خود می‌توانید به سه روش پین‌کد، عدد و طرح قفل تعیین کنید. امکان شخصی سازی در این اپلیکیشن برای شما مهیا بوده و می‌توانید تصاویر موردعلاقه خود را به عنوان پس‌زمینه انتخاب کنید. همچنین در این برنامه ‏امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌های مخفی شده بصورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی هم وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا