سخنگوی سابق کاخ سفید ۲۵ میلیون دلار بیت کوین خرید

سخنگوی سابق کاخ سفید ۲۵ میلیون دلار بیت کوین خرید
آنتوتی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، سخنگوی سابق کاخ سفید، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که یک صندوق سرمایه‌گذاری جدید برای بیت کوین ایجاد کرده است. او در این مصاحبه گفت که شرکتش ۲۵ میلیون دلار در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش «The Block»،‌ اسکاراموچی در مصاحبه اخیر خود با شبکه سی‌ان‌بی‌سی از ایجاد یک صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین و سرمایه‌گذاری بالقوه خود در آن خبر داد. او در این باره گفت:

گذشته به ما نشان داده است که باید محصولاتی مشتری‌پسند ایجاد کنیم. چیزی با حداقل سرمایه مورد نیاز ۵۰,۰۰۰ دلاری که عموم سرمایه‌گذاران دانه‌درشت یا مشاوران سرمایه‌گذاری بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

سرمایه‌گذاری اسکاراموچی از طریق شرکت خود که اسکای‌بریج (SkyBridge) نام دارد صورت گرفته است. این صندوق سال آینده به‌صورت عمومی شروع به کار خواهد کرد. با افزایش توجهات سرمایه‌گذاران نهادی در بانک‌های مرکزی به‌سمت بیت کوین، اسکاراموچی می‌گوید در دهه آینده، ارزهای دیجیتال به یک کلاس از دارایی‌های «بسیار قدرتمند» تبدیل خواهند شد.

ثبت صندوق سرمایه‌گذاری جدید در حال انجام می‌شود که در هفته‌های گذشته شاهد شکسته‌شدن اوج پیشین ۲۰,۰۰۰ دلاری قیمت بیت کوینبودیم. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۲۳,۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

اسکاراموچی در پاسخ به این سؤال که آیا برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین خیلی دیر شده است یا نه، گفت:

برای ما، فکر نمی‌کنم که دیر شده باشد. تازه اول کار است. به‌زودی شاهد موجی از پذیرش از جانب سرمایه‌گذاران نهادی خواهیم بود. دوست دارم پیش از آنکه [بازار بیت کوین] با نهایت قدرت به جلو برود، سرمایه‌گذاران [صندوق] خود را وارد بازار کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا