بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نیرو در استان تهران با حمایت های همه جانبه بانک ملی ایران

نیروگاه ١٢ مگاواتی شهرک سالاریه ورامین که با حمایت های همه جانبه و تامین مالی بانک ملی ایران ساخته شد، امروز به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک ملی ایران، عبدالله جلالی رییس شعبه مستقل فردوسی و همچنین سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در قالب سی و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این نیروگاه توسط بانک ملی ایران با پرداخت تسهیلات ارزی به ارزش 5 میلیون یورو و در بخش ریالی به ارزش 252 میلیارد ریال با هدف افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، تأمین برق، ایجاد ظرفیت جدید برق‌‌رسانی، رضایت‌مندی مشترکان و بهبود پایداری شبکه به بهره برداری رسید که زمینه فرصت اشتغال برای 30 نیروی متخصص را فراهم کرده است.
لازم به ذکر است رویکرد بانک ملی ایران حمایت از صنایع، تولیدات داخلی و استفاده از حداکثر توان داخلی است و در این زمینه با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی در اولویت قرار دارد. این بانک در سال های اخیر با ورود به طرح های زیرساختی و به ویژه تأمین مالی نیروگاه های برق در حوزه تولید برق و انرژی های پایدار، تسهیلات قابل توجهی به فعالان این بخش پرداخت کرده که در استان تهران هم در این زمینه فعالیت های شاخصی داشته است.
نیروگاه ١٢ مگاواتی شهرک سالاریه شهرستان ورامین تأثیر بسیار فزاینده‌ای در تحقق اهداف وزارت نیرو در سال جهش تولید خواهد داشت و در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل نیز حضور پررنگی دارد.
هر_هفته_الف_ب_ایران عنوان پویشی است که برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح است، این پویش که سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه به خوبی با حمایت های همه جانبه و کمک های بی دریغ نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران اجرا و در هر استان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد، سال جاری نیز با ۲۵۰ طرح و هزینه ۵۰ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور تا پایان سال اجرا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا