بازرگانی مبنا کارت آریا روی ریل توسعه و مشتری مداری

گفتگو با مهرداد حیدرپور، مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا؛

با گسترش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه زیرساخت های تکنولوژی بانکی یا اضافه کردن ابزارهای جدید به سیستم اصلی کُر بانکی از رویکردهای اصلی صنعت بانکداری می باشد. در همین زمینه، طی گفتگویی با مهرداد حیدرپور، مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، به این موضوع خواهیم پرداخت که برنامه ریزی های شرکت جهت توسعه بانکداری دیجیتالی در سال 1400 چیست و جهت تحقق این چشم انداز چه پیش نیازهایی مدنظر قرار گرفته است.

مهرداد حیدرپور

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تولید و توسعه تجهیزات بانکی با توجه به رشد روز افزون تراکنش های بانکی و افزایش سطح درخواست مشتریان جهت دریافت خدمات نوین در پنج سال اخیر بی سابقه بوده است. رقابت بانک ها در معرفی سرویس های جدید و استفاده از تجهیزات مبتنی بر فناوری، امروزه مورد توجه فعالین بازار خدمات مالی و پرداخت قرار دارد.

مهرداد حیدرپور که بیش از یک دهه سکان مدیریت شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا را برعهده دارد با اشاره به رویکرد نوین این شرکت در آستانه سال 1400 گفت: “امروز با توجه به سطح اعتماد مشتریان و نیاز بازار به تجهیزات مبتنی بر فناوری روز در حوزه سخت افزار و نرم افزار مبتنی بر استراتژی میان مدت شرکت تصمیم به توسعه همه جانبه شرکت گرفته ایم.”

وی با اشاره به توانمندی شرکت در همکاری مناسب با شرکای تجاری خارجی در شرایط تحریمی بسیار ویژه، تلاش این مجموعه را تثبیت قیمت تجهیزات و مواد مصرفی پرکاربرد بیان نموده و در این خصوص رویکرد شرکت را مشتری مداری بر مبنای ارایه تجهیزات با کیفیت و با قیمت مناسب ترسیم نمود.

حیدرپور در پایان به توسعه استراتژیک شرکت در راستای اهداف مدون در حوزه ارایه محصولات دانش محور نرم افزاری و سخت افزاری و تولید تجهیزات ساخت ایران با تکنولوژی رقابتی اشاره نمود و گفت: شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا سالها به عنوان همراه قابل اطمینان در کنار مشتریان خود حضور داشته است و اکنون تصمیم بر آن شد که توسعه همه جانبه شرکت در جهت ارایه خدمات و سرویس های بهینه و نوین به مشتریان در دستور کار سازمان قرار گیرد و به زودی شاهد رشد همکاری های این مجموعه  با نهاد های پولی – مالی و سازمان های حاکمیتی خواهیم بود.

سخن پایانی
با مطالعه مقاله حاضر مشخص شد که شرکت مبنا کارت آریا از طریق تثبیت قیمت تجهیزات و با استفاده از محصولات دانش محور تلاش دارد تا زیرساخت های خدمات بانکی و پرداخت را مبتنی بر سخت افزارها و نرم افزارهای جدید طراحی کند تا کاربران بتوانند از طریق ابزارهای پرداخت امن به راحتی امورات بانکی و پرداخت خود را انجام دهند. حیدرپور ضمن تاکید بر خدمات مشتری-محور شرکت مبنا کارت آریا، اظهار داشت که توسعه همه جانبه شرکت در جهت ارائه خدمات نوین به مشتریان اولویت اصلی شرکت در سال 1400 خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا