تا آخر اردیبهشت همه بانک‌ها کارت اعتباری سهام عدالت صادر می‌کنند

با توجه به اینکه در راستای صدور کارت اعتباری سهام عدالت تاکنون تنها دو بانک ملی و تجارت اعلام آمادگی کرده‌اند و در حال صدور این کارت به متقاضیان هستند، معاون وزیر اقتصاد از ورود سایر بانک‌ها به ارائه کارت اعتباری سهام عدالت تا اردبیشهت سال جاری خبر داد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛  دریافت کارت اعتباری سهام عدالت از ۲۵ بهمن پارسال برای مشمولان این سهام فراهم شده است که تاکنون تنها دو بانک ملی و تجارت برای صدور این کارت اعلام آمادگی کرده‌اند و متقاضیان می‌توانند به صورت غیرحضوری کارت خود را دریافت کنند.

طبق آخرین اعلام مدیر عامل بانک ملی به ایسنا، تا اوایل اسفند سال گذشته معادل ۷۰ هزار کارت اعتباری سهام عدالت از سوی این بانک صادر شده است.

همچنین در این زمینه، عباس معمارنژاد – معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد ، درباره آخرین وضعیت بانک‌های ارائه دهنده کارت اعتباری سهام عدالت گفت: در این راستا مصوبه‌ای از سوی دولت آماده شده است که به جز بانک‌های ملی و تجارت باید بانک‌های دیگر هم برای صدور کارت اعتباری سهام عدالت مشارکت کنند.

به گفته او، تا اردبیشهت سال جاری، سایر بانک‌ها نیز به صدور کارت اعتباری سهام عدالت ورود خواهند کرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره پرداخت سود سهامداران وابسته بانک‌های نظامی ادغام شده در بانک سپه نیز اظهار کرد: ارزش گذاری انجام شده است اما اکنون در حال بررسی و راستی آزمایی ارزش گذاری هستیم که سازمان حسابرسی در حال انجام این کار است و هنوز نهایی نشده است.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا