بانک‌ها به‌موقع به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: رسیدگی به‌موقع به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار بانک‌های عامل این استان باشد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛علیرضا شریفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که در سالن جلسات اداره امور شعب بانک ملی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مخاطرات سرمایه‌گذاری و موانع تولید با هدف تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان سمنان باید به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: نگاه به تولید در استان سمنان باید در راستای کارآفرینی و تزریق به‌موقع منابع برای توسعه اقتصادی واحدهای صنعتی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: اعطای تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان سمنان علاوه بر بخش سرمایه در گردش باید برای طرح‌های مولد و توسعه‌ای هم باشد.

شریفی‌نژاد با بیان اینکه سمنان از استان‌های تولیدی و صنعتی کشور محسوب می‌شود، افزود: در بحث شاخص بهبود فضای کسب و کار، سمنان از استان‌های پیش رو کشور است.

وی بیان کرد: بانک ملی در اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی در سال‌های گذشته خوب عمل کرده و در سال جاری هم این رویه مثبت ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: رسیدگی به‌موقع به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار بانک‌های عامل این استان باشد.

شریفی‌نژاد عنوان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان به نگاه پدرانه ادارات و بانک‌های عامل برای رونق اقتصادی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای نیاز دارند و با همدلی می‌توان برای گره‌گشایی از بخش صنعت اقدام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا