تمدید تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا پایان تیر

بانک مسکن اعلام کرد که تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن تا پایان تیر ۱۴۰۰ تمدید شده است.

به گزارش «نبض‌بانک»؛بانک مسکن مهلت استفاد از تسهیلات طرح ۸۲ را تا پایان تیر ماه سال ۱۴۰۰ تمدید کرد. در این راستا اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده مشمول درخواست‌هایی است که پیش نویس قرارداد حداکثر تا تاریح ۳۱ تیر ۱۴۰۰ تنظیم و قرارداد‌های مذکور حداکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ در دفاتر اسناد رسمی ثبت شوند. لازم به ذکر است که پیش‌تر بانک مسکن با هدف کمک به خانه دارشدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خریدمتقاضیان مسکن و همچنین کاهش هزینه‌های اخذ تسهیلات، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را تا پایان سال ۱۳۹۹ در دستور کار قرار داده بود. از ۲۵ دی ماه سال ۱۳۹۹ به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن به صورت توام (بدون سپرده و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن) در دستور کار شعب بانک قرار گرفته است.

سقف تسهیلات مذکور در مرکز استان، برای خرید انفرادی ۸۰میلیون تومان و برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های استان برای خرید انفرادی ۶۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

تمامی شعب بانک مسکن به متقاضیانی که تا پایان تیر ماه سال آینده درخواست بهره مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را دارند، تسهیلات موصوف را به صورت توام (بخشی از محل اعتبار داخلی بانک و بخشی از محل خرید اوراق مذکور) پرداخت خواهند کرد.

پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده که از دی ماه سال جاری به متقاضیان پرداخت می‌شود به نحوی است که نیمی ازمبلغ تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و مابقی از محل منابع بدون سپرده (مجموعا تا سقف‌های تسهیلات خرید مسکن اوراق گواهی حق تقدم) پرداخت می‌شود. به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا