قیمت بیت کوین به ۳۴ هزار دلار رسید/ سقوط ادامه دار ارزش ارز‌های دیجیتال

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا، در بحبوحه محدودیت‌های نظارتی جهانی و نگرانی‌های محیط زیستی به زیر سطح حساس ۳۶ هزار دلار رسیده است.

به گزارش «نبض‌بانک»؛سقوط اخیر قیمت بیت‌کوین در شرایطی اتفاق افتاده است که بازار‌های سنتی تحت فشار جدیدی قرار گرفته‌اند. فدرال رزرو آمریکا خبر از احتمال افزایش زودتر از حد انتظار نرخ بهره داده است.

تشدید نظارت بر ارز‌های مجازی در چین هم روی قیمت تأثیر گذاشته است. با همه این اوصاف، تحلیل گران با بررسی روند کاهش قیمت بیت‌کوین به این نتیجه رسیده‌اند که الگوی صلیب مرگ در حال شکل‌گیری است.

این الگو زمانی تشکیل می‌شود که در بررسی نمودار‌های قیمتی، میانگین کوتاه‌مدت ۵۰ روزه، میانگین بلندمدت ۲۰۰ روزه را در مسیر نزولی قطع کند. این رویداد نشان می‌دهد احتمال یک سقوط قیمت وجود دارد.

اگر این اتفاق بیفتد بیت‌کوین وارد محدوده بدبینانه بازار خواهد شد. مانند آن چه در ۲۰۱۸ رخ داد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۷.۹۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۵۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۴۹.۴۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۷۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۷۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۲۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 34,579 ۸۲۹,۱۹۲,۸۲۱
اتریوم 2,143 ۵۱,۳۹۰,۷۶۴
تتر 1 ۲۴,۰۱۹
بایننس کوین 330 ۷,۹۳۷,۹۴۷
کاردانو 1.38 ۳۳,۱۴۹
دوج کوین 0.26 ۶,۴۷۰
ریپل 0.73 ۱۷,۶۱۰
 ای یو اس دی کوین 1 ۲۴,۰۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا