۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: کشاورزانی که تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه سالجاری محموله های گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل و اطلاعات آن در سامانه جامع خرید تضمینی بانک کشاورزی ثبت شد، مطالبات خود را به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان دریافت کردند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان این مطلب اظهار کرد: از زمان آغاز عملیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان تاکنون ۵۸ هزار و ۲۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شد که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان بابت مطالبات این عزیزان تاکنون پرداخت شد.

وفائی‌نژاد افزود: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید هر کیلوگرم  گندم به قیمت ۵۰۰۰ تومان خریداری می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: با توجه به تلاش ها و پیگیری‌هایی که در سطح استان و کشور صورت گرفت و همچنین ثبت اسناد در سامانه، مابقی مطالبات کشاورزان عزیز به زودی و به صورت مرحله ای از طریق بانک عامل به حساب آنها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران همچنین در پایان به خرید دانه روغنی کلزا در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸۳۵۳ تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان بابت مطالبات این عزیزان تاکنون پرداخت گردید که امید است در ادامه براساس ثبت اطلاعات ورودی بانک نسبت به پرداخت طلب کشاورزان اقدام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا