برنامه‌ریزی برای تزریق سریع واکسن کرونا برای کارکنان بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به برنامه‌ریزی برای تزریق سریع واکنس کرونا برای کارکنان بانک‌ها،گفت:‌پس از مکاتبه با رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت با اولویت قرار گرفتن کارکنان بانک‌ها با تزریق واکسن کرونا موافقت کرد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛به نقل از بانک مسکن -هیبنا ؛ محمود شایان با اشاره به خطرات مضاعف شیوع ویروس کرونا برای کارکنان بانک‌ها، یادآور شد: اواخر سال گذشته شورای هماهنگی بانک‌ها به دنبال این بود که با استفاده از ظرفیت بیمارستان بانک ملی و با هزینه بانک‌ها واکسن موردنیاز کارکنان را وارد کشور کنند.

وی افزود: به این ترتیب کارکنان بانک‌ها که در صف مقدم کار قرار دارند در برابر کرونا واکسینه شوند.

وی بیان کرد:‌به دلایلی که معلوم نیست با این درخواست موافقت نشود. خیلی از گروه‌ها را مشمول تزریق واکسن کردند اما وزیر بهداشت کارکنان بانک را برای در اولویت قرار گرفتن کارکنان شعب بانک‌ها قبول نکرده بود.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به این‌که بانک‌ها در مراکز بهداشتی و درمانی گاها شعبه داشتیم، گفت: جالب این بود که پرسنل بیمارستان واکسن تزریق می‌کردند اما به کارمند بانک که در محیط بیمارستان با مردم در ارتباط بودند تزریق نمی‌شد.

شایان بیان کرد: پس از پیگیری‌های فراوان مدیران عامل بانک‌ها و مکاتبه آنها با رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور ، دیروز وزارت بهداشت با اولویت قرار گرفتن کارکنان بانک‌ها برای تزریق واکسن کرونا موافقت کرد.

وی گفت:‌بخش رفاهی بانک در حال پیگیری است که به چه نحو و کجا تزریق واکسن انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا