بانک سینا در طرح آبرسانی به روستاهای محروم شوشتر مشارکت می کند

بانک سینا همواره با رویکرد کمک به محرومان و محرومیت زدایی از مناطق روستایی در توسعه هرچه بیشتر مناطق کم برخوردار فعال بوده وقطعا در سال های آینده این پروژه نقش مهمی در اشتغال و تحرک بخشی منطقه خواهد داشت.

به گزارش «نبض‌بانک»؛این بانک با هدف کمک به بهبود و ارتقاء سطح رفاه، بهداشت و سلامت ساکنین روستاهای کمتر برخوردار شهرستان شوشتر، در طرح انتقال آب شرب، بهداشتی و سالم این مناطق مشارکت می کند. طرح جامع انتقال آب روستاهای اطراف شهرستان شوشتر از جمله پروژه های آبرسانی کشور است که از سال 1385 در مرحله اجرا قرار گرفته و با تکمیل این پروژه، آب شرب پایدار مناطق روستایی این منطقه را تامین می کند.
بر اساس این گزارش اجرا و لوله گذاری این طرح، مسیری حدود 23 کیلومتر را شامل می شود، که بانک سینا 20 میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص داده است.
در جلسه ای که در محل فرمانداری شوشتر برگزار شد، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیر عامل و روابط عمومی بانک سینا با تأکید بر آمادگی این بانک جهت ارائه خدمات ویژه برای رفع محرومیت مردم خوزستان گفت : تلاش بانک سینا معطوف به ارائه خدمات بسیار مطلوب به مردم خوزستان است، لذا با تمرکز بر تدوین سیاست ها و برنامه های حمایتی در جهت کاهش محرومیت ها سعی داریم برای ارتقاء سطح زندگی و همچنین توانمندسازی مردم با توجه به ظرفیت بانک کمک کنیم.
ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک سینا با اشاره به اهمیت مشارکت بانک ها در طرح های توسعه ای و عمرانی کشور گفت: بانک سینا همواره با رویکرد کمک به محرومان و محرومیت زدایی از مناطق روستایی در توسعه هرچه بیشتر مناطق کم برخوردار فعال بوده وقطعا در سال های آینده این پروژه نقش مهمی در اشتغال و تحرک بخشی منطقه خواهد داشت.
فرماندار شهرستان شوشتر نیز با تشریح مزایای اجرای این طرح در رونق منطقه، از خدمات بانک سینا در راستای تلاش برای تامین رفاه جمعی و رونق اقتصاد در روستاهای منطقه شوشتر تقدیر کرد.
گفتنی است در صورت تکمیل این پروژه روستاهایی چون بندسفید، بهبید، کمفرج، درخزینه، بنه غائم، مهامید، ظحیریه و سید دخیل از آب تصفیه شده و سالم برخوردار خواهند شد.
بانک سینا پیشتر نیز در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه اقدامات حمایتی قابل توجهی را به انجام رسانده که از جمله مهمترین آنها می توان به اهدای 51 دستگاه آمبولانس به مناطق بهداشت روستایی، کمک 50 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد امام(ره) در 7 استان درگیر کرونا، کمک 30 میلیارد ریالی جهت آزادی 157 زندانی جرائم غیرعمد، ساخت 3 مدرسه در منطقه محروم قلعه گنج و اهدای بیش از 1000 دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا