مهلت بیمه اراضی زراعی تا پایان دی ماه تمدید شد

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه از تمدید مهلت بیمه اراضی زراعی در استان تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛رشید امینی با بیان اینکه پیش از این مهلت بیمه اراضی زراعی استان تا ۲۰ دی ماه بود، گفت: این زمان تا پایان دی ماه تمدید شده، لذا از کشاورزانی که تاکنون اراضی خود را زیر پوشش بیمه نبرده‌اند، درخواست داریم هرچه سریعتر برای پوشش بیمه‌ای اراضی زراعی خود اقدام کنند.

امینی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۵ هزار هکتار از اراضی زراعی استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه رفته، گفت: پیش بینی می شود امسال در نهایت ۲۲۰ هزار هکتار از اراضی زراعی  استان زیر چتر بیمه برود.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون اراضی شهرستان‌های منطقه اورامانات کمترین پوشش بیمه‌ای را داشته اند، گفت: بیشترین اراضی استان در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و سنقروکلیایی زیرپوشش بیمه رفته‌اند.

امینی در ادامه اشاره ای هم به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای افزایش پوشش بیمه‌ای اراضی کشاورزی استان داشت و گفت: با تلاش های صورت گرفته توانسته ایم سهمیه استان برای اجرای این طرح  را که پیش از این ۱۵۰ هزار هکتار بود، به حدود ۲۰۰ هزار هکتار افزایش دهیم.

به گفته امینی، در طرح جهش تولید در دیمزارها، اراضی دیم استان شامل مزارع گندم دیم، جو دیم، حبوبات و گیاهان علوفه ای با امتیازات ویژه‌ای بیمه می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا