وام‌های بدون ضامن در حال پرداخت و تشکیل پرونده است

رسول زارعی گفت: تسهیلات خرد بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان که دستور رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد است در دستور کار ۱۳ بانک دولتی و غیردولتی قرار دارد و با نامه کسر از حقوق ضمانت می‌شوند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: رئیس‌جمهور از چندی پیش سازوکاری را برای پرداخت آسان‌تر تسهیلات بانکی در دستورکار قرار داد و وزیر اقتصاد نیز آن را پیگیری کرد.

رسول زارعی فزود: پرداخت تسهیلات به متقاضیان همان رویه خود را دارد؛ اما از این پس برای حقوق‌بگیران، مستمری‌بگیران و بازنشستگان دولتی و خصوصی می‌توانند از بانکی که حقوق و مزایا می‌گیرند با نامه کسر از حقوق تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

او اضافه کرد: پرداخت تسهیلات با نامه کسر از حقوق در این مرحله تنها شامل چنین افرادی می‌شود و مردم استان تصور نکنند که تسهیلات جدیدی قرار است به همه پرداخت شود، بلکه همان روال وام‌دهی پیش است که تنها شیوه پرداخت تسهیلات تغییر کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: هماهنگی پرداخت این تسهیلات در نشست  ۱۳ مدیرعامل بانک‌های دولتی و غیردولتی با وزیر اقتصاد انجام شده تا این روش پرداخت، آسان و باشتاب انجام شود.

زارعی درباره خبرهایی از پرداخت نشدن وام به چنین متقاضیانی در بانک‌ها هم گفت: بانک‌ها همواره در روال خود تسهیلاتی داشته‌اند و همیشه نیز در پایان سال عملیات آن یا کُند و یا متوقف می‌شد؛ که در این موارد، تشکیل پرونده انجام و وام نیز با همین شرایط در آغاز سال آینده پرداخت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا