افزایش قیمت بیت کوین تا ۳۳ هزار دلار محتمل است

نمودارهای قیمت بیت کوین نشان دهنده احتمال افزایش قیمت این ارز دیجیتال به سمت اهداف بالاتر بوده و در شرایط فعلی، خطر سقوط آزاد این رمز ارز تا حدی برطرف شده است.

با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، بازار از اواخر روز سه شنبه شاهد اصلاح جزئی قیمت بود. با اینحال، اکنون می توان گفت که در حال حاضر بیت کوین به احتمال زیاد به کانال ۳۰ هزار دلاری بازگشته و از خطر ریزش به زیر قیمت ۲۸ هزار دلاری خود که هفته گذشته با آن درگیر بود رها شده است.

دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین نیز افت ارزش و شاخص دلار آمریکا بوده که گزارش های منتشر شده در خصوص وضعیت اقتصاد این کشور، با میزان تورم رو به رشد داخلی همخوانی ندارد.

همچنین برگزاری جلسه مشترک جو بایدن و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نیز به صراحت ثابت کرد که مساله تورم در آمریکا کاملا جدی است؛ موضوعی که منجر به عقب نشینی سرمایه گذاران از سرمایه گذاری بر روی دلار شده است.

به نظر می رسد بیت کوین در حالت فعلی تا ۳۱ هزار دلار اصلاح قیمت را تجربه کرده و پس از آن، با سمت اهداف بعدی صعودی خود یعنی ۳۳۵۰۰ دلار و ۳۵۵۰۰ دلار بازگردد. تنها در صورت رد شدن این دو مقاومت مهم می توان انتظار حرکات بعدی رو به بالا را برای بزرگترنی ارز دیجیتال جهان داشت.

در حقیقت، در شرایط کنونی، قیمت در بازه ۲۸۶۰۰ تا ۳۱ هزار دلار در نوسان است و هنوز نمی توان انتظار خروج بیت کوین از این بازه قیمت را داشت.

معامله کنندگان لازم است نقطه ۲۸۶۰۰ دلار را به عنوان حمایت اصلی در نظر گرفته و در صورت سقوط قیمت به زیر این حمایت، حتما حد ضرر را برای معاملات خود تعیین نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا