ورود بانک خصوصی بزرگ ایتالیا به رمزارز

/

به گزارش «نبض‌بانک»؛

«بانکا جنرالی»، یک بانک خصوصی بزرگ ایتالیا، تصمیم دارد در ۲۰۲۱ میلادی سرویس های رمز ارز ارائه کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل ازکوین تلگراف، طبق بیانیه ای که دیروز منتشر شده، «بانکا جنرالی» با شرکت «کونیو» در این زمینه همکاری می کند.کونیو یک شرکت فناوری مالی است که برای موسسات، ابزارهای دیجیتال مدیریت مالی مانند کیف پول فراهم می کند.

سخنگوی «بانکا جنرالی» در این باره می گوید: بانک تصمیمی برای ایجاد یک صرافی رمز ارز در آینده نزدیک ندارد، بلکه ترجیح می دهد همراه کونیو سرویسی به عنوان کیف پول دیجیتال عرضه کند.

علاوه برآن، «بانکا جنرالی» بخشی از سهام کونیو را نیز در اختیار می گیرد تا به این وسیله از رشد شرکت و همچنین توزیع محصولات آن به عنوان بخشی از سرویس های بانک برای مشتریانش، پشتیبانی کند.

شرکت کونیو در سال ۲۰۱۵ میلادی تاسیس شده و ادعا می کند نخستین کیف پول دیجیتال بیت کوین در ایتالیا است. این شرکت فناوری های مخصوصی برای بانک ها توسعه داده است. کونیو قبلا نیز با پلتفرم های مهم فناوری مالی بانکی مانند «هایپ» و «نکسی اوپن بانکینگ» همکاری کرده است.

البته «بانکا جنرالی» تنها بانک ایتالیایی نیست که قصد دارد طرح های مبتنی بر رمزارز را در۲۰۲۱ میلادی عرضه کند. در مارس سال جاری میلادی «بانک سلا» این کشور سرویس تجارت رمزارز خود را عرضه کرد که به مشتریان اجازه خرید، فروش و ذخیره در پلتفرم «هایپ» را می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا